Prekių katalogas

Pristatymas

TOYBOX.LT prekių pristatymo įsipareigojimai ir sąlygos

ATSIĖMIMAS KAUNE - SAVANORIŲ PR. 441B

Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimą dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje, užtikriname priemones, kuriomis sieksime, kad apsipirkimas būtų saugus.

Atvykti atsiimti užsakymą galima tik gavus SMS žinutę, kad prekė yra paruošta.

Dėl DPD paslaugų teikimo Lietuvoje nuo kovo 16 d. 

  1. Nuo 2020.03.16 įvedamas siuntų pristatymo procesas, kuris leistų siuntas palikti nekontaktuojant fiziškai su Gavėju. 
  2. Siuntoms kurioms reikalingas pinigų surinkimas, nuo 2020.03.17 taikomas atsiskaitymas tik mokėjimo kortele naudojant POS terminalą. Grynųjų pinigų kurjeriai neberinks, kilus nesusipratimams pas gavėją, kurjeriui suteikta teisė tiesiog pasišalinti nepristačius siuntos.
  3. Siuntoms, kurioms reikalingas dokumentų pasirašymas ir jų grąžinimas yra įvedami papildomi reikalavimai:

a) pasirašymui skirtas dokumentas bus supaprastintas, kad pakaktų vieno gavėjo parašo

arba  b) sutartis turės ryškias spalvines žymes, apie kurias gavėjas žinos iš anksto, kad galėtų pats suprasti kur reikalingas parašas.

  1. Pristatymas apribojamas pristatymu iki privačių patalpų durų, t.y. siuntos bus užnešamos laiptinės koridoriumi, tačiau į privačių patalpų vidų kurjeris neis. Pristatymai verslo įmonėms, kol kas, vyks be pakitimų, neskaitant tų atvejų, kai siunta neteisingai pažymėta B2B, bet de facto pristatymas yra privačių adresu. 

Nuo 2020.03.16 įvedamas siuntų pristatymo procesas, kuris leistų siuntas palikti nekontaktuojant fiziškai su Gavėju.

Proceso aprašymas:

  1. siunta paliekama prie gavėjo 2 metrų atstumu;  
  2. atsisakoma gavėjo parašo MDU skaneryje, vietoje to vykdomi šie veiksmai:
  • Kurjeris prašo gavėjo stoti su siunta nusifotografavimui. Foto atlieka su MDU skaneriu;
  • Jei gavėjas atsisako fotografuotis, ant siuntos gavėjas šalia lipduko padeda asmens dokumentą, kurjeris siuntą fotografuojama su dokumentu;
  • Gavėjams atsisakius atlikti šiuos veiksmus siunta nepaliekama ir gražinama siuntėjui.

Pastabos:

*Gavėjai apie proceso pakeitimą papildomai informuojami SMS žinutėmis iš vakaro ir ryte su Predict žinute bei bus įjungiamas papildomas informavimas B2B gavėjų.

**Draudžiama patekti į B2C Gavėjo privačias patalpas (butas, privatus namas, išskyrus bendro naudojimo patalpas kaip koridorius, laiptinė). Patekimas į B2B (verslo segmento) patalpas nedraudžiamas.

TOYBOX.LT - pristato prekes į paštomatus  arba kurjeriu tiesiai į namus arba darbo vietą ar kitą Jums patogų adresą, visoje Lietuvoje už 3,99 € mokestį. Pristatant prekes į Neringą, pristatymo kaina derinama individualiai.

Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:

  1. nuo 08.00 iki 14.00 val.;
  2. nuo 14.00 iki 18.00 val.;
  3. nuo 18.00 iki 22.00 val.;

  • Visi TOYBOX.LT užsakymai klientams pristatomi per 1-14 darbo dienų. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 3-5 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį TOYBOX.LT atsakingas asmuo informuoja telefonu arba e-paštu.
  • Jūs visada galite derinti Jums patogų pristatymo terminą. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą, Jūs manote, kad negalėsite tuo metu būti vietoje, todėl susisiekę su kurjeriu, arba TOYBOX.LT darbuotoju e-paštu: [email protected], ar telefonu +370 647 21240 , galite pakoreguoti pristatymą, į Jums patogią datą.
  • Visos TOYBOX.LT prekės pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis, tai garantuoja greitą ir kokybišką pristatymą.
  • Apie pristatymą kurjeris iš vakaro informuoja SMS žinute, pristatymo dieną prieš atvykstant informuoja skambučiu.
  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakymą pateikusio asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Savo užsakymo būseną galite stebėti prisijungę prie TOYBOX.LT internetinės svetainės.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

SVARBU: Prekių pristatymo metu, BŪTINAI, patikrinkite ar siuntos įpakavimas yra tvarkingas ir be defektų. Jei įtariate, kad siunta gali būti pažeista, jos nepriimkite ir paprašykite, kad kurjeris pateiktu pretenzijos formą apie transportavimo metu galimai defektuota prekę. Informuokite TOYBOX.LT darbuotojus e-paštu: [email protected] , arba telefonu: +370 647 21240 , Jums bus suteikta pagalba ir siunta išsiųsta iš naujo.