Prekių katalogas

Pristatymas

TOYBOX.LT prekių pristatymo įsipareigojimai ir sąlygos

ATSIĖMIMAS KAUNE - SAVANORIŲ PR. 441B

Atvykti atsiimti užsakymą galima tik gavus SMS žinutę, kad prekė yra paruošta.

TOYBOX.LT - pristato prekes į paštomatus  arba kurjeriu tiesiai į namus arba darbo vietą ar kitą Jums patogų adresą, visoje Lietuvoje už 2,99 € mokestį. Pristatant prekes į Neringą, pristatymo kaina derinama individualiai.

Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:

  1. nuo 08.00 iki 14.00 val.;
  2. nuo 14.00 iki 18.00 val.;
  3. nuo 18.00 iki 22.00 val.;

  • Visi TOYBOX.LT užsakymai klientams pristatomi per 1-14 darbo dienų. Išimtiniais atvejais užsakymo terminas gali pailgėti papildomai 3-5 darbo dienomis, tačiau apie tokią išimtį TOYBOX.LT atsakingas asmuo informuoja telefonu arba e-paštu.
  • Jūs visada galite derinti Jums patogų pristatymo terminą. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą, Jūs manote, kad negalėsite tuo metu būti vietoje, todėl susisiekę su kurjeriu, arba TOYBOX.LT darbuotoju e-paštu: [email protected], ar telefonu +370 700 33322 , galite pakoreguoti pristatymą, į Jums patogią datą.
  • Visos TOYBOX.LT prekės pristatomos naudojantis kurjerio paslaugomis, tai garantuoja greitą ir kokybišką pristatymą.
  • Apie pristatymą kurjeris iš vakaro informuoja SMS žinute, pristatymo dieną prieš atvykstant informuoja skambučiu.
  • Atsiimant prekes iš kurjerio būtina pateikti užsakymą pateikusio asmens tapatybę įrodantį dokumentą.
  • Savo užsakymo būseną galite stebėti prisijungę prie TOYBOX.LT internetinės svetainės.
  • Jei užsakymą formuojate savo vardu, bet prekės atsiimti negalėsite, tuomet užsakyme nurodykite kontaktinį asmenį, kurį įgaliojate priimti Jūsų užsakymą.

SVARBU: Prekių pristatymo metu, BŪTINAI, patikrinkite ar siuntos įpakavimas yra tvarkingas ir be defektų. Jei įtariate, kad siunta gali būti pažeista, jos nepriimkite ir paprašykite, kad kurjeris pateiktu pretenzijos formą apie transportavimo metu galimai defektuota prekę. Informuokite TOYBOX.LT darbuotojus e-paštu: [email protected] , arba telefonu: +370 700 33322 , Jums bus suteikta pagalba ir siunta išsiųsta iš naujo.